Betty Akna, multipremiada cantante de Música Africana llega al Pompeu lab, para darnos un concierto único para Fusion Music. Será un concierto y un taller en donde nos enseñara su proceso creativo. Abierto a toda la familia.

Será un encuentro que nos introduce al mundo mágico de su música africana-catalana donde conoceremos como trabaja sus diferentes ritmos y cantos.  Podéis ensayar con ella y subir al escenario. Además de la actividad musical contaremos con una degustación de la rica cultura gastronómica africana.

Cantante  africana de renombre internacional, que con su cautivadora voz y sus cálidas melodías nos invitaran a transportarnos a la esencia más pura de África.

Con un estilo peculiar BETTY AKNA, originaria de Guinea Ecuatorial, fusiona el calor del jazz, la sensación de alma o la pasión del gospel con la música africana. Mezcla instrumentos y melodías tradicionales junto con sonidos y samplers modernos.

Será un espectáculo intimista y pasional.

Los invitamos a formar parte de este encuentro, a participar de diferentes formas musicales, experimentando con conceptos como el ritmo, la fusión, el canto o la danza africana

¡No te lo pierdas!

Organiza: Open Art

Con la colaboración de: Obra Social “la Caixa”

Con el soporte de: Ayuntamiento de Santa Coloma de Gramenet, Pompeu Lab, .

________________________________________________________________

Fusion Music: Betty Akna ens presenta “Balada d’una història africana”

Betty Akna, multipremiada cantant de Música Africana arriba al Pompeu lab, per donar-nos un concert únic per Fusion Music. Serà un concert i un taller on ens ensenyés el seu procés creatiu.  Obert a tota la família.

Serà una trobada que ens introdueix al món màgic de la seva música africana-catalana on coneixerem com treballa els seus diferents ritmes i cants.  Podeu assajar amb ella i pujar a l’escenari. A més de l’activitat musical comptarem amb una degustació de la rica cultura gastronòmica africana.

Cantant  africana de renom internacional, que amb la seva captivadora veu i les seves càlides melodies ens convidessin a transportar-nos a l’essència més pura d’Àfrica.

Amb un estil peculiar BETTY AKNA, originària de Guinea Equatorial, fusiona la calor del jazz, la sensació d’ànima o la passió del gospel amb la música africana. Barreja instruments i melodies tradicionals juntament amb sons i samplers moderns.

Serà un espectacle intimista i passional.

Els convidem a formar part d’aquesta trobada, a participar de diferents formes musicals, experimentant amb conceptes com el ritme, la fusió, el cant o la dansa africana

No t’ho perdis!

Organitza: Open Art

Amb la col·laboració de: Obra Social “la Caixa”